måndag 28 februari 2011

Avslut

Idag gjorde jag sista dagen på Arcus, där jag gått och läst Matte B nu i några månader. Ledarna som varit där, Helene och Eva, har kommit att bli goda vänner under denna tiden och det kändes verkligen konstigt att säga hej då och veta att jag inte ska dit imorgon.

På torsdagens pyssel träff började jag göra ett kort till Eva och jag skulle göra ett även till Helene, vilket jag gjorde under helgen. Måste säga att jag blev super nöjd med både vikningen, färgerna och det totala utseendet.

På insidan skrev jag en liten tack hälsning och stämplade dit en swirl.


På baksidan blev det en 'Denna är handgjord av ........' stämpel.

Sen så förra helgen var jag hos mamma och hade mysig pyssel träff med henne, Heléne och hennes mamma. Jag gjorde bland annat dessa två askar som ännu är utan innehåll men det lär komma det också så småningom. Vet inte om jag är helt färdig med dom än heller men vet inte riktigt vad som saknas. Återstår att se antar jag.



2 kommentarer:

  1. Korten blevjätte fina kan förstå att de blev rörda.
    Du skulle nog ha lite spets på askarna :)
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. snyggt :D

    jättefina kort med, är det websters papper tro?
    kram Puh

    SvaraRadera