fredag 4 februari 2011

Massiv uppdatering

Jag har bestämt mig, tack vare Heléne, att flytta min scrapblogg till samma konto som min vanliga blogg och därför kanske jag uppdaterar oftare. Nu var det ju en hel evighet sen jag uppdaterade min scrapblogg så än så länge har det ju inte direkt gett något resultat i flytten men jag hoppas att det ska ändras ju mer saker jag gör.

Det är nästan så att jag skäms lite då jag inte har visat mina julkort för än nu men bättre sent än aldrig heter det väl? Det blev enormt enkla julkort förra året då min inspiration var lika med noll men samtidigt så ville jag skicka julkort för det är kul. Detta är julkort som blev skickade till både USA och Sverige och jag tror inte att det är alla heller riktigt men de som då inte är med ser i stort sett likadana ut som dessa.


















1 kommentar:

  1. Kul att du uppdaterat bloggen.
    Hoppas inspirationen kommer tillbaka den kommer nog i mars.
    De blev många fina julkort.
    Kram Mamma

    SvaraRadera