måndag 7 mars 2011

Helgen

Detta är mina bordskamrater från i helgen - Heléne, Agneta och Maria-Therese. Mycket trevliga tjejer måste jag säga och mycket trevligt hade vi i dagarna två.

My three companions from this weekend - Heléne, Agneta and Maria-Therese. Very nice ladies and we had a great time together.

Det som jag tyckte var roligast med hela helgen var all inspiration man fick. Självklart var även alla nya möten, skapelser och själva mässan roligt också men på sista tiden har min skaparlust varit lite si så där och inspirationen har inte direkt varit närvarande. Men nu sitter jag här med miljoner (kanske inte riktigt men nära inpå) olika idéer som jag vill testa. Lite synd bara att ungefär 90% av dom är saker som jag inte kan göra på grund av brist av verktyg men jag får skriva ner dom och göra dom till verklighet när verktygen är inköpta helt enkelt.

The one thing that I found to be the best thing about this whole weekend was all the inspiration I got. Of course meeting new people, all the creations and the fair itself was fun but lately my inspiration has been on vacation. But after the weekend I've got a bunch of ideas that I wanna try and all that's missing is the tools to make them come true. I will just have to write them down and save them for a rainy day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar