tisdag 21 juni 2011

Färgglatt kort

Ytterligare en färdig skapelse till midsommarcropen på svenskscrapbooking.se

Denna gången skulle man göra ett kort med rosa, grönt och turkost som framträdande färger.
Det känns som om jag lyckades framhäva färgerna ganska så bra. Kortet känns lite platt men då jag tänkt att skicka det med posten så vill jag inte att det ska vara för stort eller tungt heller.


Jag följde en skiss som jag hittade på kortskissen.se men upptäckte i efterhand att den liknade den skiss som en av kort utmaningarna bestod av. Synd att man inte kan delta i två tävlingar med samma skapelse........

Glöm inte kika på inlägget nedan också. Nu ska det bli sängen för mig, är jätte trött och jag ska ju upp tidigt imorgon. Två dagar kvar sen tre dagars ledigt!!

1 kommentar:

  1. hahaha jag tänkte precis säga att det liknande kortskissen jag gjorde igår!
    /Heléne

    SvaraRadera