söndag 26 juni 2011

Juni utmaning

Varje månad är det en månadsutmaning på svenskscrapbooking.se och denna månad skulle man bland annat göra ett kort eller/och en LO enligt denna skiss. Eftersom jag var i skapande tagen så blev det både ett kort och en LO.

Kortet blev ett grattis kort till lilla Hannah som fyllde 1 dagarna innan midsommarafton. Visst ser man att jag gått efter skissen??

Every month there's a challenge at svenskscrapbooking.se and this month you were supposed to make either a card or an LO (of this sketch) - or even both if you wanted too. I did both! I made a birthday card for Hannah who turned 1 last week.


Layouten jag gjorde fick bli av ett foto jag tog förra sommaren på en fjäril som satt och åt på en blomma. Tycker om kortet jätte mycket och ville göra något av det. Är så där nöjd med resultatet måste jag säga men jag tror att mitt missnöje ligger i färg valet och inget annat. Är inte så jätte förtjust i grönt.....

For my LO I went with green - not a favorite color so I'm not too happy with the result. But I do like the picture and I really wanted to make something out of it. I took it last summer while the butterfly was feeding on a flower.

Missa nu inte inlägget nedanför!! Don't miss the post below!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar