tisdag 21 juni 2011

Midsommarscrap

På svenskscrapbooking.se är det, varje år, en Midsommarscrap hela veckan från måndag fram till Midsommarafton. Egentligen har jag ont om tid men lyckades få till en layout och ska försöka hinna med ett kort också. Efter jag gjort klart det som ska ges bort under helgen förstås.

Jag fortsätter lite på temat som jag började på i Lördags - LO på Luwa. Har tänkt mig en grej där så detta får bli fortsättningen. Älskar bilden och tyckte den passade till denna utmaning. Man skulle göra en LO utefter en skiss, som jag följt helt och hållet. Det enda jag lagt till är blomman och puss skylten.

Fick ett stort paket med papper och stansar, se nedan, från min vän Cecilia, som jag köpt från henne. Hämtade ut det igår och det tog inte lång stund innan jag öppnade det och började pyssla. Papperna ovan, på LO'n, är från detta härliga paket!

En massa härliga mönster papper

Jag behöver inte köpa några enfärgade papper på ett tag i alla fall :-)

Mina första blom stansar!!!!! Dom är så fina, eller hur??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar