söndag 19 juni 2011

Sommar avslutning

Under hösten och våren har jag deltagit på scrap träffar här i Karlstad och igår var det sommar avslutning. En hel dag, 10-18, med några utmaning och mycket trevligt sällskap.

Vi fick prova att göra halsband vilket var mycket skoj så det lär jag göra fler utav. Här klippte jag en liten bit ur ett papper som vi fick och färgade in det med Distress Ink "Vintage photo". Bokstäverna är stickers som jag hade sen tidigare och hjärtat är en brad (jungfruben) som jag haft i mina gömmer i några år.

En av utmaningarna var att göra ett kort eller LO efter en skiss och detta blev mitt resultat. Dessvärre vann jag inget men det spelar ju ingen roll. Gör inte LO så ofta längre så det var kul att göra en. Plus att det var den första på Luwa och fler lär det bli :-)

Gjorde ett kort också men det kommer senare det. Lite hemligt än så länge. Mottagaren läser här så det är inget skoj att visa det innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar