tisdag 20 september 2011

Altrat

I helgen var jag pyssel sugen så jag surfade runt lite smått och hittade en beskrivning hos StampARTic på en te box. Den var jag ju bara tvungen att testa och oj vad skoj det var!! Jag har lite kvar att göra på den men jag måste skaffa medel till det först. Ska kika på mässan som är nu i Oktober om jag hittar något för rätt pris.

Det är bakstycket som saknas. Om ni följer länken här så ser ni hur ett bakstycke kan se ut.

Insidan
Jag hade också en liten rund ask som jag gjorde om lite. Blev mest nöjd med locket måste jag säga. Fick inte riktigt ihop det med det blå pappret men det får vara så. Om jag inte bestämmer mig för att sätta dit något annat papper i en brun nyans längre fram förstås.


Stämpeln är så otroligt fin eller hur?? Det är hjärtliga gratulationer från Vilda Stamps kollektion.

Ursäkta den usla bildkvalitén men jag har fotat med mobilen och då blir det som det blir.

Jag håller också på med en tavla men den förblir hemlig tills mottagaren har fått den. Är heller inte riktigt färdig med den. Ska be om lite tips på torsdag när jag ska på pyssel träff som äntligen drar igång efter sommar uppehållet.

1 kommentar: