tisdag 27 september 2011

Emmas recept favoriter

Lusten att göra en receptbok för mina favorit recept har funnits väldigt länge och för ett tag sedan köpte jag ett anteckningsblock på Panduro Hobby som har blanka blad i sig. Passar perfekt för att dekorera som man vill och man kan variera mellan att klistra in befintliga recept eller skriva för hand.
På Panduro Hobby har jag också köpt de papper och dekorationer som jag använt. Det enda som jag inte har riktigt koll på var jag fått det från är den "label" som det står recept favoriter på. Det kan hända att den är från något kit från Creative Club en gång i tiden.

Personligen är jag väldigt nöjd med resultatet. Enkelt och stilrent precis som jag vill ha det! Visst är skeden, gaffeln och kniven super söta??

1 kommentar:

  1. Jätte fin!!! och praktisk :) lite avundsjuk... så fina saker du gör gumman!!! :')

    SvaraRadera