söndag 30 oktober 2011

Kärlek

År 1998 respektive år 2000 förlorade jag mina farföräldrar. Jag stod inte dom lika nära som mormor och morfar men det betyder ju inte att jag inte älskade dom lika mycket eller saknar dom lika mycket nu.
Har inte så jätte mycket kort på farmor och farfar men några stycken har jag och ett av dom har jag gjort en LO av. Tycker om bilden väldigt mycket och blev nöjd med layouten. Jag har gjort den efter en skiss från Sockergrynet.se
Kommer att leta fram fler kort på farmor och farfar så många fler layouter kommer det att bli.


Har också gjort en layout på syster och hennes pojkvän från när de var i New York på semester. Denna layouten är gjord efter en skiss från Veckans skiss Februari 2009
Tycker om bilden otroligt mycket, den är väldigt fin. Fick dock leta i gömmorna för att hitta bra dekorationer eftersom jag inte kom åt mitt första val, trots en tur in till stan.

Tack för titten!!

1 kommentar:

  1. Nu har vi kikat in o tittat vad du gjort.
    Dom var fina både de på farmor o farfar o de på dig o farmor.Just de ja de på T o J var också bra.
    Kram mamma o pappa

    SvaraRadera