måndag 17 oktober 2011

Pyssel helg

För tredje helgen i rad har jag pysslat och pysslat och hunnit med en hel del måste jag säga. Tror det blev 5 layouter i slutändan men kommer bara visa tre utav dom just nu.

Dessutom ska ni få se en godis påse, som är ett bidrag till Svensk Scrapbookings Oktober månads alter utmaning. Min blev en cellofan påse med kex choklad som Hampus fick som Halloween godis lite tidigare.

Mamma och pappa har en helt underbar diabild på Pernilla där hon har sylt och grädde i hela ansiktet och jag bara älskar den bilden. När hennes son ett antal år senare åt en kaka och fick choklad i hela ansiktet så var det någon som var snabb med att ta ett kort. Dessa två bilder var jag ju bara tvungen att göra något med!! De är så otroligt lika på dessa bilder. Hade också ett kort från 2010 års skolavslutning där mor och son skulle se normala ut......... Tror inte de vet vad det betyder *haha*

En layout på Håkan Hellström från 2006 (eller om det var 2005??) när jag såg honom live med Heléne på Nöjesfabriken. Layouten är till utmaningen på Sv. Scrapbooking där man skulle inspireras av hösten och dess färger. Blev också smått inspirerad av LO skissen


Detta var allt från mig denna gången nu ska jag gå och värma mig lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar