torsdag 27 oktober 2011

ScrappaLoss

Websidan ScrappaLoss firar 1 år och har då en utmaning. När jag läste om utmaningen så hade jag redan hunnit påbörja en låda så den får bli mitt bidrag i tävlingen.

Lådan i sig kommer från Scrapboxing och jag har använt mig av ett Romanza papper från Pysselgumman som heter "Längtan". Rosorna är Mulberry tror jag, köpta på Ljuva Änglar. Stämpeln är köpt av en kompis, vet ej vilket märke.

Här har jag stämplat ett hjärta från Stämpelkällan. Stämplade den med Distress Ink Embossing pad och använde Distress Ink Embossing pulver clear. Det syns inte på bilden eller stämpeln men det är texten till "Kärleken kommer, kärleken går, ingen kan tyda dess lagar......"

Klippte ur en fyrkant från ett Bo Bunny Gabrielle cutouts papper. Texten lyder "The air is like a butterfly with frail blue wings. The happy earth looks at the sky and sings." Fjärilen är från en rest bit av bakgrundspappret.

På själva bakgrundspappret så står det i ena kanten "Störst av allt är kärleken" och det tycker jag stämmer väldigt bra.

Denna låda är till salu för 50:- om det är någon som är intresserad. Skulle så önskas kan jag göra en tag i samma stil där en hälsning kan skrivas.
Ska den skickas någonstans tillkommer porto och frakt. Innehåll får köparen stå för själv.

2 kommentarer:

  1. Så herlig denne var! Lekre farger og herlig dekorert.

    Takk for at du deltar i utfordringen til ScrappaLoss

    Hilsen
    Anne/Scrappefruen

    SvaraRadera
  2. Underbar!!!

    Kul att du vill vara med och tävla med oss på ScrappaLoss!

    Ha det bäst!
    Päivi – DT ScrappaLoss

    SvaraRadera