torsdag 17 november 2011

Knappar

Var en snabb sväng på stan i Tisdags och var då in på Ohlssons Tyger. Mitt mål var att kolla om de hade någon påse/burk med blandade knappar men kunde bara se att de hade i lösvikt så att säga och det tycker jag är lite väl dyrt. Inte vill jag betala flera kronor för en knapp heller.
Precis när jag skulle vända mig om och gå där ifrån så såg jag till min stora glädje att längst ner i hyllan där de har sina knappar stod det en korg med en hel massa knappar i olika storlekar och färger. Och bäst av allt var att de kostade 1:-/styck!!! Perfekt till att pyssla med. Inte så noga med färger och storlekar då jag framför allt ska ha de när jag gör "aluminiumtejps kort" och då syns dom ju ändå inte.



Plockade på mig några knappar och trodde i godan ro att det var nog inte mer än 15-20 stycken. Jag räknade ju aldrig dumt nog. Det vart 50 stycken när jag väl kom fram till kassan!!!! Inte riktigt meningen att det skulle bli så många men nu har jag så det räcker ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar