torsdag 10 november 2011

Vunnit utlottning!!!

Har gjort lite fler layouter. Det är det jag gör mest tror jag. Kort gör jag bara om någon fyller år eller till jul. Just layouter tycker jag är roligast att göra men även att altra något är skoj.

Gjorde en layout med kort på Hampus som jag är otroligt nöjd med. ÄLSKAR pappret som jag köpte av Terese. Hade mer än gärna haft fler såna men kommer inte ihåg vilken tillverkare det var. Får se i helgen om den lappen finns kvar hos mamma och pappa.
Har gjort den efter en skiss till November utmaningen på Svensk Scrapbooking. Skissen var vågrät men jag valde att göra min lodrät då det passade mycket bättre med mina bilder.

Provade en ny teknik på pysselträffen som var i Tisdags. Det är de beige och blå duttarna som är det nya. Jag har använt mig av Distress Stain som jag fick låna av Lena. Nu måste jag skaffa mig såna!!! Har tittat och funderat på det länge men det har inte blivit av än. Men nästa år så ska det bli av om jag inte skulle ha råd med det innan dess vill säga.
Kortet är på mig när jag var ca två månader och hemma på permis från sjukhuset. Det är då jag som ligger i vagnen och inte ovanpå.


Man gör väldigt sällan layouter på sig själv tycker jag så nu har det blivit några stycken i följd här. Denna är från när jag var ca 1,5 år och var road av det mesta. Älskar det orange pappret!!!


Sen har jag gjort lite till mitt hemliga projekt också. Någon gång i December kommer ni få se allt från det. Längtar enormt mycket själv tills jag kan visa er vad jag har gjort.

Har vunnit en utlottning också!!!! Det var Wanel som lottade ut första numret av tidningen Inzpira Magasine och det vann jag!!

Gjorde en burk när jag var hos mamma och pappa förra helgen också. Blev inspirerad av andra numret av Inzpira. Där hade de använt en glasburk som mall. När pappret var format efter burken och bandet knutits runtom så tog de ur burken och stoppade vävtyg i och lade pepparkakor i. Jag har dock valt att ha kvar glasburken innanför pappret då jag tänkt att ge bort den med något slags godis. Tycker det är lite fräschare om burken är kvar då än att riskera att det ska bli fläckar på pappret eller att pappret ska gå sönder.

Vill du också göra en egen burk - hur enkelt som helst!!! Köp då nummer två av tidningen Inzpira Magasine i vilken butik som helst (jag köpte min på ICA Maxi i Karlstad).

1 kommentar:

  1. grattis till vinsten!! vilken bra ide!! jättefina lo. kramis

    SvaraRadera