måndag 19 december 2011

JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länken till BlogCandyn hos Milo Lilja som jag haft här till höger (den finns kvar fortfarande faktiskt) har dragit en vinnare och JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är scrapsaker för ett värde av 1000:- som jag ska få leka med. Planen är att städa i mellandagarna men jag vet i hundan om jag har tid till det *haha*

Allt detta är det som jag har vunnit




Nu har jag ju redan en sån väska, som mamma har fått tagit över då jag köpt nytt, men det är alltid någon annan som kanske kan tänkas få den vid ett oväntat ögonblick.
Jag är så sjukt glad över denna vinst så ni vet inte. Det är första gången som jag vunnit något så stort i scrapbooking sammanhang. Jag vann ju tidningen hos Lena, och det var nog det första jag vann faktiskt, men detta var lite lite större (sorry Lena).

1 kommentar:

  1. Oj!! men så kul,de är du verkligen värd ju... finns säkert massa roliga saker.. tråkigt att du redan hade en sån väska,kanske får du användning för den.Eller som du säger,kanske nån annan som blir glad. =) massa grattis till dig vännen!!! skit i städningen en dag eller två.. eller så höfsar du lite lätt innan så får du leka av dig lite med de nya sakerna *ler*

    SvaraRadera