tisdag 13 december 2011

Mitt allra första

ScrappaLoss så vill de se vad det första man gjorde när man började med scrapbooking var. Jag drog med mig Jessica på en nybörjarkurs hos Annas Scrapbooking som då låg på Gräsdalen i Karlstad (huset bredvid Plantagen för er som bor här). Vi fastnade direkt för denna underbara hobby och efter denna dagen blev det ytterligare kurser.
Det första jag gjorde, som jag kommer på och har kvar, var en layout med Texas på. Detta var 2007 så jag har inte hållit på i så många år men jag hoppas att jag har utvecklats en del sen dess.

Som jämförelse får ni se den senaste layouten på Texas också. Visst har det gått framåt? *ler*


3 kommentarer:

  1. Herlig!! Er det ikke göy å mimre litt over de förste layoutene? og så utrolig morsomt å se utviklingen man har hatt!

    Utrolig flotte layouter begge to. Tusen takk for at du vil dele den med oss i ScrappaLoss

    Klem
    Anne/Scrappefruen

    SvaraRadera
  2. Så utrolige morsomme... Det er utrolig gøy og se tilbake på ting man har gjort.. Min første LO er faktisk en av de jeg er mest fornøyd med til dags dato.. Men nå har jeg ikke lagt så mange heller da.. :-)

    SvaraRadera
  3. Så fint!!! du är jätteduktig :)

    SvaraRadera