söndag 15 januari 2012

Lat söndag

En långtråkig söndag blev det en ganska så produktiv dag. Har både diskat (det går ju så lätt nu när jag blivit med diskmaskin), tvättat och pysslat. Allt till tonerna av Rod Stewart - kan nästan inte bli bättre tycker jag. Det skulle väl ha varit om jag haft sällskap då förstås men det är smällar man får ta.

Har gjort en layout av ett tio år gammalt foto. Det är från min första USA resa - oj vilka roliga minnen!!!! Har gjort den efter en skiss från Joggemias skisser. Knapparna uppe till vänster är från Olssons tyger i Karlstad, berlocken med hjärtat är från Panduro, pappren är små bitar jag hade liggandes och bokstäverna + klammern är thickers. Det som inte är klart är journalingen då jag vid foto tillfället inte hade fått all information jag behövde.
Vi försökte få in alla sex på en bild men vi lyckades så där - stackars Linda fick bara med ett halvt öga.

Fick ihop ett kort också som ska skickas till en kompis. Det är gjort efter en skiss från Sockergrynet. Enligt skissen ska det vara mini vimplar ned från pappret men jag valde att sätta dit en Friends dekoration istället. Blommorna är från vinsten jag vann hos Milo Lilja före jul.
Ett enkelt och stilrent kort till en underbar kompis. Det ska skickas i ett paket som skulle varit framme före jul men men.

På återseende!!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att se vad du gör med sakerna. :)) fint!! Kram milo

    SvaraRadera