söndag 5 februari 2012

Pysselhelg

Blev en hel helg med pyssel tillsammans med Ann. Har lyckats lura in henne i scrapbookingens värld. Det var ju inte alls min mening *hihi*
Skulle mest hjälpa henne att göra två kort men jag hann att göra lite jag också. Det blev två layouter, varav den ena eventuellt inte är helt klar så den väntar jag med att visa tills jag bestämt mig.
Den andra jag gjorde är den med mig själv på. Tänkte göra en BOM (Boken om mig) och då behövs det ju några layouter med mig på.

Gjorde två stycken kort också; ett till Pernilla som fyller år nästa vecka.

Hon ska få pengar av oss så det blev en liten sedelficka på insidan med hälsningen på.

Och ett som jag och Ann gjorde gemensamt till vår vän Eva som ska opereras om två veckor.

Insidan på kortet fick också lila toner och lite kärleksfullt. Tyvärr är det enormt dåligt fotograferat men det får ni ta. Ber om ursäkt för det dock.

Nu ska snart våra pyssel träffar börja igen, Tisdag 21 Februari blir första träffen. Ska bli så otroligt roligt!!! Har längtat hela julhelgen på att det ska dra igång.

Nu ska det bli lite mat i magen för mig. På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar