söndag 25 mars 2012

Utmaningar

Årets första och sista påskkort har gjorts till en utmaning på Svensk Scrapbooking. Förutom att det ser ut som om de stackars kycklingarna flyger så är jag rätt nöjd med mitt kort. Man skulle följa en skiss och jag tycker jag lyckades väldigt bra. Utmaningen tar slut den 31 Mars så håll tummarna för mig.

På den mässan som var i början av månaden så var det ju även en stor träff där det var utmaningar båda dagarna. Nu var ju jag inte med på träffen denna gången men Svensk Scrapbooking har släppt de utmaningarna som var då så alla kan få vara med och skapa enligt dom. Jag fastnade för en av skissarna till en LO och valde att göra något med ett kort på mig, mamma och mormor från när jag är liten. Fullkomligt älskar kortet!!! Vi har verkligen röd kofta och mörka byxor på oss alla tre!!!! Skissen hittar du här.

Jag har använt mig utav Authentique Paper Celebrate Rejoice, MME Love me Numbers grid, Echo Park A boy's life Imagination papper, lite knappar från mina gömmor, små blommor, metall dekoration och ett metall hjärta. Siffran 3 är no 48 och bokstäverna Storybook. Vit cardstock och det ljusbruna pappret vet jag tyvärr inte var det kommer från.

Dagens sista layout är på världens sötaste Luwa. Gjorde den för någon vecka sedan men har glömt bort att blogga den. Hon är ju en liten sessa för sina föräldrar och nära o kära.

Det var allt för nu men kika in igen man vet aldrig när jag uppdaterar nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar