söndag 4 mars 2012

Mässa

Årets första Svensk Scrapbooking mässa har varit och jag erkänner att jag spräckte min budget men å andra sidan så har jag ju inga andra laster än scrapbookingen så......
Har handlat tillräckligt för ett antal månader framöver. Tänkte visa er mina inköp.

Om ni förstorar bilden så står det små siffror på nästan varje sak. I slutet av bilderna följer en lista på vad det är och vilket märke ifall det är något som ni själva skulle vilja köpa.


1. Foam Thickers Subway cherry
Foam Thickers Daiquiri vit
Foam Thickers Delight turkos
Chip board Thickers Shoe box svart
2. 3-d kuddar 2mm tjocka
3. Gem formade som stjärnor
4. Block Party Brads från Bo Bunny
5. Templates i form av "tegelstenar" och tre i ett: punchinella, bikupa och stjärnor

6. ProMarker Plum 7. ProMarker Ruby 8. ProMarker Olive green
9. Metall charms: klocka, stjärnor, musiknot, gitarr, tepåse, matberedare

10. "Tokens" från Bella! Paper Boy Paperz
11. "Spot" från Bella! Paper Boy Paperz
12. "Stars and hearts" från Reprint
13. "Skördetid - äppelpaj" från Maja Design
14. "Headed south" från it's the little things
15. "Hometown Summer - Summer fun" från Pink Paisle
16. "Classy chic" från little black dress

17. "Superstar" glittrigt papper från Bella! Paper Boy Paperz
18. "Love me - Numbers grid" från My Minds Eye
19. "Sidewalks - Red light green light" från October Afternoon
20. "Celebrate - rejoice" från Authentique
21. "Little boy - Buttons" från Echo Park
22. "Little boy - Rock star" från Echo Park
23. "Rocket age - Black hole" från October Afternoon

24. "Sidewalk - jump rope" från October Afternoon
25. "Campfire - sleeping bag" från October Afternoon
26. "A boys life - Imagination" från Echo Park
27. "The boyfriend - elements" från Cosmo Cricket
28. "Lime twist - fly a kite - bingo paper" från My Minds Eye
29. "Red label" från Jenni Bowlin studio

30. Chip board Thickers Marquise rosa
31. Chip board Thickers Emerald gula
32. Chip board Thickers Regards vita med röda streck
33. Chip board Thickers Regards turkos med vita streck
34. Brunt band med orange stygn
35. Brunt band med rosa stygn
36. Brunt band med vita stygn

37. Bruna papperspåsar 10 stycken
38. Tiny type siffror och sentiments

39. Paper clips från Cloud 9
40. Brads
41. Rött snöre med rosa stygn
42. Paper clips från Cloud 9

Som sagt en hel del blev det men nu har jag så jag klarar mig ett bra tag fram över.

3 kommentarer:

  1. De var mycke roliga saker du har inhandlat.
    Nu har du ju så du kan pyssla ett tag framöver.
    Budgeten fixar sig nog också ; )
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Det var många bra saker du köpt! Det var kul att träffa dig en kost stund :)

    SvaraRadera
  3. Mamma - tack :-) Puss
    Agneta - detsamma!! Är mycket nöjd med mina inköp :-)

    SvaraRadera