måndag 19 mars 2012

Utmanning

Svensk scrapbooking har månadsutmaningar i olika kategorier. En av Mars utmaningarna var att skapa en layout på en påse. Har en så fin bild på min farfar som är i lagom storlek för en papperspåse så den fick det bli. Förutom att det skulle vara på en påse så skulle färg nyanserna gå i rosa, turkos/blå och brunt.

Valde ett Bo Bunny papper från Gabrielle serien som en bred fotomatta. Det rutiga pappret är från Echo Park Rock star och det rosa är vanligt cardstock.

Spetsen är köpt av Lena och bostäverna är Foam Thickers Delight turkos som jag köpte på mässan.

Den stora vita blomman vann jag hos Milo Lilja innan jul och de övriga blommorna har jag punschat ut från samma papper som är bakom kortet.

Ska delta i fler av utmaningarna har jag tänkt så mer inlägg kommer att komma under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar