lördag 30 juni 2012

Kusiner

Har knåpat ihop en LO på min syster och kusin V från när de var små. Älskar fotot och tyckte att Lillblommans skiss för Juni utmaningen passade perfekt.


Valde att vrida på skissen så att den passade mitt foto. Istället för journaling så har jag text på mina tags. Tycker inte att bilden behöver någon journaling för den talar för sig själv. Har valt att inte visa vare sig ansikte eller kropp på personerna då jag dels inte har frågat om det är okej att lägga ut bilden på nätet (rätt säker på vad svar skulle bli där) och dels för att jag inte vill lägga ut bilder på barn där de inte är direkt påklädda. Så för att visa respekt för min syster och vår kusin så väljer jag att göra på detta sättet. Kommer förmodligen att ta bort detta inlägg efter att tävlingen är avgjord också.

Detta är mitt bidrag till Lillblommans Juni tävling.


Håll tummarna nu kära läsare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar