måndag 18 juni 2012

Sommarträff

Nu har, tyvärr, sista träffen inför sommaren varit. Den var i lördags och det var mycket trevligt. Synd bara att vi är så få när vi träffas. Förra årets sommarträff så var vi säkert ett tiotal om inte ännu fler. I år var vi sex stycken. En trogen liten skara, det har varit vi under våren. Fast en var helt ny och en annan var där för andra gången. Förhoppningsvis så kommer de med även till hösten.

Jag gjorde en layout som blev klar, en som vart påbörjad och ett födelsedagskort. Bilder kommer vid ett senare tillfälle. Har dom inte på den här datorn. Igår, söndag, gjorde jag också en layout och påbörjade ett projekt. Dom bilderna kommer också upp så småningom.

Hade satt en budget av skattepengarna för att köpa pysselsaker för. Den har spruckit kan jag lova!! Fast inte med så mycket. Har faktiskt hindrat mig själv från att shoppa loss på nätet trots att jag verkligen verkligen verkligen har velat och hittat saker som jag vill ha!!! Men kan ju inte köpa pyssel för alla slantarna heller, tyvärr.

Nej nu ska jag börja förbereda mig för sängen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar